lunes, 13 de febrero de 2017

Projecte del Museu d'Art Modern de Tarragona

Aquest projecte de Dibuix Artístic consistia a crear una obra iniciada en la bidimensionalitat i portar-la cap a la tridimensionalitat. Per a crear aquesta obra, ens vam inspirar en l'obra Sense títol de l'artista Albert Macaya que és troba en aquest museu.

Obra Sense títol de l'Albert Macaya.
L'obra de l'Albert en la qual ens vam inspirar Sense títol havia estat treballada amb filferro, vidre, i està en una sala amb un fons blanc.  Així doncs, vaig decidir utilitzar un dels materials que ell havia treballat en la seva obra, el filferro.
 Aquest material el vaig utilittzar cosint-lo en un paper d'aquarel·la de 50 x 70 cm i a més a més vaig utilitzar altres materials com el llapis, el fum, silicona i tinta xinesa.
 

La meva obra Agafar o deixar caure?.
Material: Foli d'aquarel·la ( 50 x 70 cm )
 filferro, llapis, encens, silicona i
tinta.  31.01.17.
El primer que vaig fer va ser una sèrie d'esbossos a la llibreta d'artista on també vaig practicar diferents postures de les mans, ja que el que havia de dibuixar al paper d'aquarel·la era el gest d'una mà.
A més a més als esbossos de la llibreta d'artista havíem de deixar una zona reservada al dibuix per a completar-la al museu. Un cop ja tenia l'esbòs avançat de la mà, vaig esbossar-la al paper d'aquarel·la, ja que després la cosiria amb el filferro.
Quan la mà ja estava al paper, vaig pensar a fer el fons amb fum abans de cosir la mà amb filferro per si es feia malbé.
 Per a la part del fons vaig intentar fer-la amb fum d'una espelma, però no va funcionar, seguidament vaig agafar una mena d'encens i de seguida va començar a tintar el paper de fum.
Finalment vaig aplicar laca al fons per a què el fum no desaparegués i seguidament vaig començar a cosir amb filferro de dues mides diferents en el paper.


Imatge de detall. 31.01.17.
Al museu ens van preparar un espai als estudiants per a poder realitzar la zona reservada, la meva zona reservada és localitzava a sota de la mà on vaig escriure la paraula "Futur" amb silicona.
 I per últim amb la tinta vaig esquitxar el fons i vaig repasar la paraula escrita amb la silicona.
 
Les imatges han estat fotografiades amb el meu telèfon mòbil i tractades amb GIMP.
 

 

No hay comentarios:

Publicar un comentario